پلی استیشن ۵ بزرگ‌ترین عرضه در تاریخ کنسول ها را داشت

شرکت سونی مدعی شد کنسول پلی استیشن ۵ بیشترین میزان فروش در تاریخ عرضه تمامی کنسول ها را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حدود دو هفته از زمان عرضه پلی استیشن ۵، شرکت سونی کنسول جدید خود را بزرگ‌ترین و موفق‌ترین عرضه تاریخ کنسول‌ها خوانده و مدعی شده آمار فروش آن تا پایان سال بسیار بیشتر خواهد شد. شرکت سونی داده‌هایی را در حساب کاربری توئیتر خود با طرفداران و رسانه‌ها در میان گذاشت اما این اطلاعات به صورت دقیق و جزئی عرضه نشده‌اند.

کنسول پلی استیشن ۵ در تاریخ ۱۲ نوامبر برای کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، نیوزلند، استرالیا و انگلیس منتشر شده و سپس در ۱۹ نوامبر به عرضه جهانی رسید. این کنسول در زمان عرضه جهانی خود به کشورهای بیشتری نسبت به پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۳ ارسال شد و به نظر می‌آید یکی از دلایل اصلی رکوردشکنی جدید Play Station 5 همین باشد.

گفتنی است؛ کنسول پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۳ توانست طی دو هفته ۲.۱ میلیون عدد فروش داشته باشد.


بیشتر بخوانید


ادعای سونی درباره موفقیت PS5

همان‌طور که اشاره شد، شرکت سونی در رابطه با موفقیت جدید پستی را در حساب کاربری توئیتر خود منتشر کرد و نوشت: "ما در نظر داریم تا از تمامی گیمرهای برای کمک در شکل‌گیری بزرگ‌ترین عرضه کنسول در تاریخ تشکر کنیم. میزان تقاضای کنسول پلی استیشن ۵ بی‌سابقه است، در نتیجه ما تصمیم گرفتیم از ارسال تعداد بیشتر این دستگاه به فروشگاه‌های مختلف تا پایان سال مطمئن شویم. برای خریداری این کنسول با فروشگاه‌های نزدیک خود در تماس باشید".

ادعای سونی درباره موفقیت PS5

بر اساس گفته‌های سونی، این مجموعه تا پایان سال جاری کنسول‌های بیشتری را به دست فروشگاه‌ها خواهد رساند و از این رو کاربران را نیز به خرید محصولات خود باری دیگر دعوت کرده است. کنسول پلی استیشن ۵ در حالی عرضه شد که عناوین پرطرفداری مانند Demon's Souls، Spider Man: Miles Morales، Sackboy: A Big Adventure و Astro's Playroom را با خود به همراه داشت.

این کنسول همچنین به دلیل فناوری‌های فوق‌العاده DualSense مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. گفتنی است؛ شرکت سونی توانسته همواره با استفاده از عناوین انحصاری کاربران بسیاری را به خرید کنسول‌های خود جذب کند. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده به نظر می‌آید بازی The Last of Us II نیز به زودی برای کنسول جدید شرکت سونی عرضه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار