دستگیری سارقان موتورسوار در محدوده خیابان فدائیان اسلام

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ موتورسواری که مرتکب ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو شده بودند، خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ موتورسواری که مرتکب ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو شده بودند، خبر داد.
سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی بیان کرد: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده خیابان فدائیان اسلام کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه با هماهنگی واحد تجسس و گشت کلانتری ۱۱۷ جوادیه کارگروهی را برای کشف جرم تشکیل دادند.
وی توضیح داد: گشت زنی‌های هدفمند افزایش یافت تا اینکه گشت کلانتری ۱۱۷ جوادیه حین گشت زنی در خیابان فدائیان اسلام به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود، مظنون می‌شوند.
سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد:چکیده پرونده حکایت از این دارد، مظنونین چندین بار خیابان را به صورت یک طرفه بالا و پایین می‌رفتند که ماموران به صورت نامحسوس آن‌ها را تحت نظر قرار می‌دهند و با تعقیب و مراقبت انجام شده مشخص شد قصد تخریب قفل صندوق عقب یک دستگاه خودروی پرشیا را دارند که ماموران کلانتری جوادیه وارد عمل شدند و پس از مدتی تعقیب و گریز، راکب موتورسیکلت به نام کیوان را دستگیر، ولی ترک نشین از محل می‌گریزد.
وی با اشاره به اینکه کیوان در بازجویی اولیه منکر سرقت لوازم داخل خودرو بود، گفت: سارق با مشاهده تصاویر ضبط شده خود به ناچارلب به اعتراف گشود و به سرقت با همکاری همدستش به نام عباس معترف شد.
سرهنگ کاکاوند تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه دومین متهم پرونده نیز شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی عباس نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه آن‌ها به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، اضافه کرد: هر دو متهم برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، سارقان ، زورگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار