سرهنگ حسینی خبر داد؛

دستگیری سارقان خودرو‌های مزدا ۳ در پایتخت

رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو با ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان از خودرو‌های مزدا ۳ سرقت می‌کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید جلال حسینی رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب اظهار کرد: در چند روز اخیر تعدادی از مالکان خودرو‌های مزدا ۳ با کلانتری ۱۰۸ نواب تماس گرفتند و از سرقت لوازم داخل خودروشان اعلام شکایت کردند.

وی عنوان کرد: تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی‌های اعلامی مراجعه و در تحقیقات پلیسی دریافتند که سرقت‌ها توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری مزدا ۳ انجام می‌شود.

رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی شماره انتظامی خودروی مزدا ۳ شناسایی و مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سارقان با خودروی سرقتی مرتکب سرقت شدند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه به افزایش گشت زنی‌های انتظامی اشاره داشت و توضیح داد: روز گذشته ماموران کلانتری در گشت زنی‌های انتظامی موفق شدند که خودروی سارقان را شناسایی و در یک عملیات پلیسی آن را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو ۱۰ دستگاه باند و ضبط مربوط به خودرو‌های مزدا و سه حلقه لاستیک خودرو کشف و هر دو سارق به سرقتی بودن اموال کشف شده اعتراف کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه متهمان به ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو از خودرو‌های فوق اعتراف کردند، گفت: سارقان همچنین اظهار داشتند که در زندان با یکدیگر آشنا شده و تصمیم به همکاری و سرقت از خودرو‌ها را گرفته‌اند.

وی به رانندگان توصیه کرد: اگر شهروندان خودروی خود را در خیابان پارک می‌کنند، حتما مجهز به قفل فرمان باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
٥٠ فقره ؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار