برگزاری تمامی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با رعایت ضوابط بهداشتی درمراغه

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: تمامی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی این هفته با رعایت ضوابط بهداشتی و بیشتر آن‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سعید رشیدی فرمانده سپاه ناحیه مراغه  گفت: آیین‌های غبار روبی مزار شهدای اشهرستان مراغه با توجه به لزوم رعایت ضوابط بهداشتی در ایام کرونا نیز در هفته بسیج امسال  به صورت محدود برگزار شد.

اوافزود:اجرای طرح‌های محرومیت زدایی، افتتاح خانه‌های محروم و نیز توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی از جمله برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است که در این هفته برگزار شده است.

او گفت: همچنین به مناسبت هفته بسیج ۳۰۰ بسته معیشتی و غذایی که توسط بسیجیان این شهرستان جمع آوری شده بود در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به احداث سالن ورزشی شهدای خداجو توسط سپاه ناحیه مراغه افزود: این سالن ورزشی به عنوان سومین سالن ورزشی بسیج و سپاه این شهرستان در شهر خداجو احداث شده است.

رشیدی اعلام کرد: این سالن ورزشی چندمنظوره با زیربنای بیش از ۵۵۰ متر مربع و با امکانات اداری و ورزشی کامل و با حدود ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده و در اختیار ورزش دوستان و بسیجیان منطقه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.