تاکید امام جمعه قزوین بر کاهش قیمت مرغ

امام جمعه قزوین گفت: مسولان باید با دادن به موقع نهاده‌های دامی به مرغداران مانع از افزایش قیمت مرغ شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی گفت: نهاده‌های دامی در شرایط امروز مسئله‌ی مهمی در حوزه کشاورزی است که باید به موقع به مرغداری‌ها برسد تا قیمت مرغ سر به فلک نکشد، اما یک مسئول با یک سهل انگاری و تاخیر در خدمت به مردم وضعیتی درست می‌کند که بازار دلالی شیوع و گرانی افزایش پیدا کند.

او افزود: نتیجه آن می‌شود که سفره‌های مردم خالی شود، این مسئول به جای نعمت برای مردم تبدیل به نقمت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برخی مسئولیت پیدا کردند که به مردم خدمت کنند و فقر را از بین ببرند، اما در حال پرکردن جیب خود هستند، این مسئولان تعداد اندکشان هم خسارتشان زیاد است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی درباره مطرح شدن حرف مذاکره دوباره با آمریکا گفت: حرف از مذاکره در شرایط امروز به واسطه تغییر ریاست جمهوری در آمریکا از سوی عده‌ای غرب‌زده نشان می‌دهد که آن‌ها از تجربه‌های قبلی خود عبرت نگرفته اند، امروز جلادی رفته و جلاد دیگری آمده و با دیروزی فرقی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: اعتقاد ما این است که جلاد‌ها در آمریکا نوبت عوض می‌کنند بنابراین گوش ما باید به فرمان مقام معظم رهبری باشد و به توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم و به دشمنان هیچ گونه اعتمادی نداشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به مناسبت‌های تقویمی گفت: شهادت روحانی مبارز سید عبدالحسین واحدی که جزو فداییان اسلام بود جزو مناسبت‌های این ایام است، این شهید بزرگوار همراه دوستانش زمانی قیام کردند و مقابل ظلم ایستادند که جز شهادت چیزی را مقابل خود نمی‌دیدند و زمینه ساز پیروزی انقلاب شدند.

امام جمعه قزوین با اشاره به روز نیروی دریایی گفت:، از حمایت حماسه آفرینانان نیروی دریایی قدردانی می‌کنیم، در زمان جنگ تحمیلی این عزیزان با ابتدایی‌ترین سلاح‌های دفاعی جان خود را به دست گرفتند، اما امروز با بالاترین تجهیزات به ناوگان امریکایی دستور می‌دهند که در کدام مسیر حرکت کنند.

وی تصریح کرد: روز بزرگداشت شیخ مفید را در پیش داریم، شیخ مفید دارای کتاب "الامالی" است که در تمام حوزه‌ها کاربرد دارد، شیخ مفید شاگردان بزرگی دارد که شیخ طوسی و سید مرتضی و سید رضی دو برادر بودند که جزو شاگردان بزرگ این عالم برجسته هستند.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به سالروزشهادت آیت الله مدرس گفت: وی یک نماینده عزتمند و مفید و الگو برای همه جهانیان است، کسی که شجاعت داشت و زمانی که همه نمایندگان مجلس آن دوره از حضور شوروی سابق ترسیده بودند و حرفی نمی‌زدند، او در مجلس صحبت کرد که ما با آمدن روس‌ها مخالفت می‌کنیم و با این عملکرد نمایندگان دیگر هم اعتماد به نفس پیدا کردند.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید بدانند که تلاش آن‌ها کسب آبرو و عزت برای کشور باشد و الگوی خود را شهید مدرس قرار دهند که ساده زیست، اما قدرتمندانه برای اسلام زحمت کشید.

روز جهانی معلولین دیگر مناسبتی بود که امام جمعه قزوین به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهجتی
۱۴:۵۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
مرغ هم میگه چشم قیمتم رو پایین میارم. همشون فقط تاکید میکنن ولی عمل هیچی
آخرین اخبار