نماینده ولی فقیه در استان قزوین :

راه اندازی پویش "کتابخوانی در منازل" اثرگذار است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: راه اندازی پویش کتابخوانی در خانواده‌ها می‌تواند جالب و اثرگذار باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار مدیرکل و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان گفت: راه اندازی پویش کتابخوانی در خانواده‌ها با توجه به زمان بیشتری که در روز‌های محدودیت بیماری کرونا وجود دارد، می‌تواند پیشنهاد جالب و اثرگذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: با اجرای پویش کتابخوانی می‌توان چند خانه را مورد هدف قرار داد و برخی کتاب‌های عمومی را به افراد در هر خانواده امانت داد و بازخورد آن را پیگیری کرد.

او اضافه کرد: برای دستیابی به نتایج بهتر می‌توان از شرایط تشویقی و ایجاد انگیزه استفاده کرد که شاید از این راه بتوان کار ویژه‌ای در حوزه کتاب خوان کردن مردم در درون منازل انجام داد.

امام جمعه قزوین گفت: اگر کتاب و کتابخوانی نهادینه شود، می‌تواند اثرگذاری بالایی در حوزه‌های مختلف در جامعه داشته باشد، همچنین نباید از ظرفیت مساجد در راه اندازی کتابخانه غافل شد.

او اضافه کرد: آنچه که کتاب و کتابخوانی و کتابخانه را برکت می‌دهد این است که همه متوجه شوند عَلَم کتاب‌های شما به دست قرآن کریم و برکت اصلی در آیات این کتاب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار