دستگاه‌های اجرایی باغملک آمادگی کامل جهت مقابله با حوادث احتمالی را دارند

فرماندار باغملک از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی در روز‌های آینده خبر داد.

محمد نجاتی پور فرماندار باغملک در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های ابلاغ شده از سوی سازمان هواشناسی، طی روز‌های آینده با بارش‌های شدیدی مواجه هستیم، گفت: تمام ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل هستند و همه مدیران ضمن حضور در محل کار، باید تجهیزات و وسایل خود را به روز رسانی و نیروی انسانی را برای کمک رسانی احتمالی ساماندهی کنند.

او با اشاره به اینکه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند، افزود: وظایف هر دستگاه مشخص است و در صورت نیاز  اقدام به موقع و مناسب صورت خواهد گرفت.

نجاتی پور بیان کرد: مردم در روز‌های آینده حتی المقدور از ترددهای غیر ضرور پرهیز کرده و روستاییان، کشاورزان و عشایر از نزدیک شدن و استقرار در حاشیه‌ رودخانه ها، مسیل ها، ارتفاعات و محل‌های با احتمال رانش یا ریزش بدلیل طغیان رودخانه‌ها و خطر صاعقه، سقوط و... اجتناب کنند.

فرماندار باغملک اظهار داشت: با طغیان و بالا آمدن آب رودخانه‌ها، کدورت آب این رودخانه‌ها به شدت بالا می‌رود که با این وصف امکان برداشت آب شرب میسر نیست و ممکن است به تاسیسات آبرسانی خسارت وارد شود، بنابراین روستاییانی که از مجتمع‌ها و تاسیسات آبرسانی سرآسیاب، هپرو، رباط، بلواس، مال آقا، رودزرد کاید رفیع و پوتو استفاده می‌کنند، باید نسبت به ذخیره سازی آب شرب اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.