بررسی مطالبات مردمی ساوه از سوی بسیجیان

در طرح هر پایگاه بسیج یک خدمت، مطالبات اساسی مردم ساوه از سوی بسیجیان بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در جمع مسولان شهرستان ساوه در محله‌ی امامزاده یحیی (ع) این شهر گفت: در طرح هر پایگاه بسیج یک خدمت، مطالبات اساسی مردم در زمینه‌های مختلف از سوی بسیجیان بررسی شده و مورد توجه قرار می‌گیرد و این نیازمندی‌ها با حضور مسئولان بررسی می‌شود.

میرزایی فرماندار ساوه در نشست با شورای محله و اعضای پایگاه مقاومت بسیج این محله گفت: رفع آسیب‌های اجتماعی، نیازمند به برنامه ریزی و حضور میدانی مسولین دارد.

میرزایی با اشاره به طرح هر پایگاه یک خدمت از سوی بسیج افزود: نیاز مندی‌های مردم در این محله در حوزه‌ی کاهش آسیب‌های اجتماعی و رسیدگی بیشتر به وضعیت معابر بود که مقرر شد نیروی انتظامی و شهرداری ساوه براساس وظایف خود اهتمام جدی تری نسبت به ارایه خدمات در این قسمت از شهر داشته باشند.

محله‌ی امامزاده یحیی (ع) شهر ساوه به علت وجود آسیب‌های اجتماعی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، دارای مشکلات اجتماعی و فرهنگی است که در چند ماهه اخیر اقدامات مناسبی جهت تغییرات فرهنگی در این محله از مرکز خیریه و بسیج صورت گرفته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.