پیام جالب طبیعت گرد کره ای با تبدیل زباله به اثر هنری

یک طبیعت گرد اهل کره جنوبی با تبدیل زباله به اثر هنری در خصوص پاکیزه نگه داشتن طبیعت اطلاع رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی که از کار روزمره طولانی مدت خسته می‌شویم بهترین جایی که می‌توانیم به آن پناه ببریم طبیعت است. طبیعت به ما آرامش می‌دهد و انرژی از دست رفته را به ما باز می‌گرداند؛ بنابراین مهمترین وظیفه هر فرد پاسداری و حفاظت از چیزی است که به ما انرژی دوباره می‌بخشد. متاسفانه برخی افراد در نگهداری از این میراث گرانبها اهمال کرده و اقدام به تهدید و تخریب آن می‌کنند. رهاکردن زباله‌ها در طبیعت، وارد کردن آسیب به آن و اقدامات تخریبی از این قبیل.


بیشتر بخوانید


یک طبیعت گرد کره‌ای که روشی جالب را برای هشدار و اطلاع رسانی به این افراد انتخاب کرده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «کیم کانگ اون»، هنگامی که در سال ۲۰۱۸ سفری دو روزه به کوه جیری واقع در بزرگترین پارک ملی کشورش داشت این تصمیم جالب را اتخاذ کرد. او با دیدن زباله‌های زیاد در این کوهستان تصمیم گرفت پیامی هشداردهنده به افرادی که طبیعت را آلوده یا تخریب می‌کنند ارسال نماید.

پیام جالب طبیعت گرد کره ای

خانم کیم گروهی از افراد علاقمند به طبیعت را تشکیل داد که با کمک یکدیگر اقدام به جمع آوری این زباله‌ها در این مکان می‌کردند. او پس از جمع آوری زباله‌ها یک اثر هنری ساده را خلق کرد تا از این طریق به چنین افرادی هشدار داده باشد.

پیام جالب طبیعت گرد کره ای

در تصاویری که از این زن جوان و همراهانش منتشر شده آن‌ها را نقطه‌ای در بالای این کوهستان نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر آن‌ها با زباله‌های جمع آوری شده یک اثر نمادین از طبیعت خلق کرده اند که در حال گریه کردن دیده می‌شود. در یکی دیگر از تصاویر آنها نوشته هایی را در دست دارند که روی آن نوشته شده : « از زمین مراقبت کنیم.» « ( هنگام حضور در طبیعت ) رَد خوبی از خود بر جای بگذاریم .»

کیم ۳۰ ساله در این باره گفت: «زباله ها، تصویری ناخوشایند از طبیعت می‌سازند. ما این زباله‌ها را جمع آوری کردیم و از آن یک تصویر جالب ساختیم تا توجه مردم را به خطر آلوده کردن طبیعت جلب کرد.»

پیام جالب طبیعت گرد کره ای

کیم به همراه دوستانش طی ۹ ماه بیش از ۸۰۰ تن زباله از این پارک ملی در کره جنوبی جمع آوری کردند.

کیم افزود: «ما نمی‌توانیم همه زباله‌هایی را که افراد در این کوهستان رها کرده اند جمع آوری کنیم، اما مهم تداوم این کاری است که آغاز شده است و باید با هر وسیله و روشی به مردم در این باره اطلاع رسانی کنیم.»

پیام جالب طبیعت گرد کره ای

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار