پلمب ۴ واحد صنفی متخلف در منوجان

دادستان عمومی و انقلاب منوجان گفت: ۴ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی در شهرستان منوجان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امید رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در حاشیه بازرسی مشترک دادستانی، فرمانداری، اداره صمت، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و نیروی انتظامی از صنوف منوجان گفت: با هدف نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی از واحد‌های صنفی شهرستان منوجان بازدید شد که ضمن پلمب ۴ واحد صنفی متخلف، به ۲۶واحد تذکر کتبی داده شده و ۷ واحد نیز اخطار دریافت کردند.

او افزود: مواردی که سلامت عامه مردم را تهدید می‌کند، سرپیچی از دستورالعمل‌های بهداشتی به حساب می‌آید.

رضایی بیان کرد: رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، رعایت نکردن فاصله اجتماعی در مکان‌های عمومی، عرضه مواد غذایی از سوی متصدیان فروشگاه‌ها بدون استفاده از ماسک و دستکش از موارد تخلف بهداشتی محسوب می‌شوند.

او با اشاره به اینکه با واحد‌های متخلفی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی توجه هستند به شدت برخورد می‌شود، گفت: هدف از اجرای این شیوه نامه ها حفظ سلامت مردم است و از تمامی اصناف و مردم درخواست داریم تا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و از ورود مشتریان بدون ماسک به واحد‌های صنفی خودداری کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار