سرپرست فرمانداری اندیکا:

همه دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده باش بسر می‌برند

نوذری گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با سیلاب پیش بینی شده در این شهرستان فراهم شده و همه دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده باش بسر می‌برند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امرالله نوذری سرپرست فرمانداری اندیکا گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با سیلاب پیش بینی شد و ۶ دستگاه ماشین آلات راهسازی از سد شهید عباسپور، گدار، شرکت بهره برداری از نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت عمران مارون پیرو دستور استاندار خوزستان به تیم‌های راهداری این شهرستان اضافه شده و در مناطق تعیین شده مستقر شدند.

او  با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده باش بسر می‌برند، افزود: با احتمال بسته شدن جاده بخش چلو به مرکز اندیکا به دلیل طغیان رودخانه یک تیم شامل پزشک، آمبولانس ویک دستگاه ماشین آلات راهسازی در این بخش برای خدمات رسانی در مواقع اضطراری استقرار پیدا کرد و یک تیم فنی از مخابرات تا پایان بارندگی مستقر شده تا در صورت بروز هرگونه حادثه و قطع ارتباط مخابراتی وارد عمل شوند.

نوذری ادامه داد: ۲ دسته ویژه از گردان نصر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز در بخش مرکزی و آبژدان در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز به شهروندان امداد رسانی کنند و به کسبه مستقر در حاشیه پل‌ها و رودخانه‌های منطقه هشدار داده شده در صورت بالا آمدن آب نسبت به تعطیل کردن محل کسب و کار خود اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری اندیکا بیان داشت: مدرسه شبانه روزی چلو با ظرفیت اسکان ۴۰۰ نفر برای اسکان ضروری سیل زدگان آماده شده است و به اداره آب توصیه شده مخازن ذخیره آب را با تمام ظرفیت آماده کند و بخشداران در بخش‌های خود و دیگر مسئولان نیز در شهرستان مستقر هستند و تا پایان بحران ناشی از بارندگی حق خروج از شهرستان را ندارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.