طرح گاز سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی ادامه دارد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح گاز سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی در استان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر سالاری نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از ادامه اجرای طرح گاز سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی با اولویت برای وانت بار‌های سبک و تاکسی‌های شهری در این استان خبر داد.

او افزود: مالکان خودرو‌های عمومی هرچه سریعتر با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی gcr.niopdc.ir با ثبت شماره ملی و شماره تلفن همراه، نسبت به دریافت نوبت و کارگاه مجاز انتخابی برای گاز سوز نمودن خودرویشان اقدام نمایند.

جعفر سالاری نسب اضافه کرد: در حال حاضر اجرای این طرح برای خودرو‌های عمومی از جمله تاکسی‌های شهری، وانت بار، نیسان و کامیونت هاست که با استفاده از تسهیلات رایگان به سوی مصرف سوخت پاک سی ان جی هدایت می‌شوند.


بیشتر بخوانید


او گفت: صرفه اقتصادی سوخت سی ان جی برای مصرف کنندگان و همچنین کمترین اثر تخریبی که این سوخت پاک بر محیط زیست نسبت به سایر سوخت‌های فسیلی می‌گذارد و با توجه به آلایندگی کمتر مهمترین دلایل شورای اقتصاد برای اجرای این طرح است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار