راه ۷۲ روستای شهرستان خلخال بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال از بازگشایی راه ۷۲ روستا در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معروف خسروی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال از بازگشایی راه ۷۲ روستا در خلخال خبر داد و گفت: عملیات برف‌روبی برای روستا‌های مسدود شهرستان در ۴۳ روستا در بخش مرکزی و خورش رستم خلخال ادامه دارد.

او افزود: روز جمعه بعد از بارش سنگین راه بیش از ۱۱۲ روستا در شهرستان مسدود شده بود که راه ۷۲ روستا تا آخر وقت جمعه بازگشایی و تلاش راهداران در محور‌های روستایی تا نیمه‌های شب ادامه داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال بیان داشت: بیشترین حجم برف در بخش مرکزی و بخش شاهرود بر زمین نشسته که با همکاری بخشداری مرکزی و دهیاران روستا‌ها در کمترین زمان بازگشایی و تردد اهالی برای رفع نیاز‌ها حل شده است.

بخشدار مرکزی شهرستان خلخال نیز از آماده‌باش دهیاران و امکانات موجود دهیاری‌ها در بخش مرکزی خبر داد و تصریح کرد: بیشترین برف در روستا‌های مجره، خانقاه بفراجرد و بفراجرد بر زمین نشسته و علی‌رغم بازگشایی، به دلیل وجود کولاک در برخی از ساعات، راه‌های روستایی مجددا و به سرعت مسدود و دوباره بازگشایی می‌شود.

سید عیسی کریم‌پور از دهیاران خواست تا مسیر‌های روستایی حوزه خود را با دقت بررسی و آخرین وضعیت برف‌روبی را به بخشداری گزارش نمایند تا سریعا با همکاری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نسبت به بازگشایی اقدام لازم انجام گیرد.

او گفت: از اولین ساعات بارش برف، راهداران برای بازگشایی مسیر‌ها تلاش می‌کنند که از زحمات و همکاری های آنان قدردانی می‌نماییم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.