صورتحساب نیمی از مشترکان برق لرستان پیامکی است

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: صورتحساب ۵۰ درصد از مجموع ۶۶۰ هزار مشترک برق این استان به صورت پیامکی صادر و به شماره تلفن همراه آنان ارسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، فریدون خودنیا،مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان اظهار داشت: صدور صورتحساب پیامکی علاوه بر تسریع در روند امور اداری و کاهش مصرف کاغذ، موجب صرفه جویی اقتصادی و کم شدن هزینه‌های شرکت برق می‌شود.

او افزود: صدور پیامکی صورتحساب برق در شرایط کنونی که شیوع کرونا، رعایت پرهیز از تردد‌های غیرضروری و در خانه ماندن را مضاعف کرده یک اقدام موثر در کاهش ابتلای کارکنان شرکت توزیع و البته مشترکان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به جمع‌آوری شماره تلفن همراه ۹۷.۵ درصد مشترکان استان ادامه داد: صدور قبض پیامکی برای همه این افراد در دستورکار قرار دارد و در حال پیگیری است.

خودنیا همچنین اضافه کرد: انرژی برق، از جمله منابع و ذخایری به شمار می‌رود که با توجه به مصرف بیش از حد استاندارد در کشور، نیازمند تبیین یک الگوی درست است که انجام این مهم در سنین کودکی تاثیر بیشتری دارد.

او افزود: در این راستا اقدامات خوبی از جمله آموزش مدیریت مصرف برق در مهد کودک‌ها و عقد قرارداد با آموزش و پرورش استان جهت آموزش معلمان ابتدایی و انتقال مطالب به دانش آموزان صورت گرفته است.

او با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی آموزش حضوری در مدارس عنوان کرد: هفته گذشته ۲ هزار جلد کتاب سخنگوی آموزش تصویری صرفه جویی برق با محتوای شعر، رنگ آمیزی و مسابقه توزیع شد.

خودنیا با بیان اینکه ۵۶۴ هزار و ۷۰۲ مشترک برق خانگی در لرستان وجود دارد گفت: همچنین ۲ هزار و ۷۳۰ مشترک صنعتی و ۱۳ هزار ۲۲۹ مشترک اداری خدمات شرکت توزیع برق این استان را دریافت می‌کنند.

انتهای ییام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.