تشدید بازرسی در بازار کالاهای اساسی مشهد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: پیرو دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و تاکید استاندار خراسان رضوی، طرح تشدید نظارت و بازرسی بازار با تمرکز بر عرضه کالاهای اساسی در قالب ایجاد ۱۱ پایگاه دریافت گزارشها و شکایات تخلفات اقتصادی در نقاط مختلف مشهد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا مس فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در حاشیه گشایش نخستین پایگاه طرح تشدید نظارت و بازرسی در محل بلوار کلانتری مشهد گفت: در این طرح علاوه بر پایگاه مزبور، ۱۰ پایگاه دیگر با همکاری شهرداری در مناطق مختلف شهر ایجاد می‌شود.

او افزود: در این طرح که با مدیریت استانداری خراسان رضوی و همکاری بازرسان اتاق اصناف مشهد و تعزیرات حکومتی و بهره گیری از ظرفیت نیرو‌های مردمی و بسیج اصناف استان انجام می‌شود نظارت و بازرسی به صورت دریافت شکایات از تخلفات اقتصادی در محل پایگاه و انجام گشت‌های مشترک بازرسی در سطح شهر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: در پایگاه‌ها چهار نفر برای رسیدگی به شکایات و گزارشات تخلفات اقتصادی اعم از احتکار، گرانفروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور و مواردی از این دست مستقر می‌شوند و همچنین شکایات از طریق شماره‌های ۱۲۴، ۱۳۵، ۳۱۷۳۰ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۲۴ دریافت می‌شود.

مس فروش بیان کرد: مرحله بعدی اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تنظیم بازار خواهد بود.
 
منبع:ایرنا
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.