راه اندازی مجدد بانک ملت در هویزه

فرماندار هویزه از راه اندازی مجدد یکی از شعب بانک ملت در این شهرستان خبر داد.

حبیب عفری مفرد فرماندار هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هفته گذشته یکی از شعب بانک ملت در این شهرستان تعطیل و با یکی دیگر از شعب بانکی ادغام شد.

او افزود: با توجه به مشکلاتی که برای مشتریان بانک ملت به دلیل تعطیلی به وجود آمد، پیگیری‌های زیادی برای راه اندازی آن صورت گرفت و به زودی این بانک فعالیت خود را از سر خواهد گرفت و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.

عفری مفرد اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و انتقال این بیماری از طریق تماس دست با اشیایی از جمله اسکناس، از مردم خواهشمندیم حتی الامکان نقل و انتقالات خود را از طریق خدمات غیرحضوری انجام دهند و از حضور در بانک‌ها و مکان‌های پرد تردد خودداری کنند، چرا که با استفاده از اپلیکشن‌های ویژه هر بانک، نه تنها خطر انتقال بیماری کاهش می‌یابد، بلکه متصدیان بانک نیز از بیماری کرونا در امان خواهند ماند.

با شیوه بیماری کرونا و طغیان آن، بسیاری از خدمات بانکی از طریق خودپرداز‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف بانکی انجام می‌شود، همچنین سقف انتقال پول از طریق خودپرداز‌ها افزایش یافته است تا حضور مردم در بانک‌ها و آمار ابتلای به این بیماری کاهش یابد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.