نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ترور‌های کور هیچگاه نتوانسته امت انقلابی را از حرکت باز دارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ترور‌های کور هیچگاه نتوانسته امت انقلابی را از حرکت باز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت.


بیشتر بخوانید


در این پیام آمده است:

بار دیگر دست پلید و جنایتکار صهیونیست وآمریکای خبیث از آستین مزدوران کثیف آن‌ها بیرون آمد و به خیال واهی و شیطانی خود چهره‌ای دانشمند را از این امت ظالم ستیز و استکبار شکن گرفت، بسا خواب پریشان که تعبیری جز قوت این ملت و بی پایگی و ویرانی کاخ‌های ستم را نداشته و ندارد این ترور‌های کور هیچگاه نتوانسته امت انقلابی را از حرکت باز دارد اگر بیش از ۱۷ هزار ترور توانست آسیبی به حرکت انقلابی ایران اسلامی وارد کند ترور این دانشمند برجسته هم چنین خواهد بود.

اگر ترور شهید حاج قاسم سلیمانی توانست مانع حرکت پرشتاب انقلاب باشد ترور دکتر محسن فخری زاده هم می‌تواند.

اما همانگونه که تاکنون هر آنچه خون عزیزان ما را ریختند گل‌های پرطراوت و شاداب روئید و دانش دفاعی و هسته‌ای ریشه دارتر شد، سلاح‌های دفاعی برّنده‌تر و موشک‌ها دوربرد‌تر و هدف زن‌تر گردید، فناوری‌های دانش بنیان و دستاورد‌های علمی چشم جهانیان را مجذوب‌تر کرد.

آن‌ها چهار دانشمند را قبل از فخری زاده از ما گرفتند چه حاصلی برای ایشان داشت جز آنکه دانشجویان هسته‌ای افزون‌تر و تمرکز علمی بر دانش بومی بیشتر شد و جوانان و پرورش یافتگان این دانشمندان پر انگیزه‌تر از قبل ادامه دهنده راه اساتید خود شدند و یکی پس از دیگری بالندگی برای این کشور به ارمغان آورده و می‌آورند.

اگر تا دیروز جمع اندکی شهید فخری زاده را می‌شناختند امروز نه تنها ایران اسلامی که جهان خسته از ظلم و ستم او را شناختند، علم و دانش مانده از او دست به دست در جهان خواهد چرخید و خون او همراه با تراوش‌های مغز متفکر ش به آن چنان بمبی تبدیل خواهد شد که دیّاری از این جنایتکاران را باقی نگذاشته و انشاءالله ریشه استکبار را خواهد خشکاند.

این فوز عظیم و شهادت عرشی را به محضر قائدعظیم الشّأن و رهبر فرزانه و پرچمدار دانش و بینش تبریک و تسلیت می‌گویم و همچنین به خانواده مقاوم و بصیر این شهید والاقدر و به امت اسلامی ایران و به هم استانی‌های عزیزم که همه متأسّف از این ضایعه هستند و البته مصمم برای ادامه راه روشن و سازنده او، تسلیت و تبریک عرض میکنم و برای آن شهید معظّم علوّ درجات مسئلت دارم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار