نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تکلیف همه مردم است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی عزمشان را برای مقابله با کرونا جزم کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیام جمعه این هفته با اشاره به رویداد‌های کرونایی در کشور و استان اظهار داشت: آنچه را از محدودیت‌های اجتماعی، فاصله گذاری ها، نداشتن رفت و آمد، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌دهیم، برای همه مردم وظیفه و تکلیف است، اما نتیجه‌ای که حاصل می‌شود مقدرات الهی است و باید تسلیم بود.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت و شهدای مدافع امنیت، افزود: این ایثارگران در کمک به درمان بیماران کرونایی و در تأمین امنیت جامعه تا جایی استوار ایستادند که جانشان را هم در این مسیر تقدیم کردند.


بیشتر بخوانید


نکونام اضافه کرد: باب شهادت در کشور علوی و مکتب مهدوی همچنان گشوده است و این راه تا استقرار پرچم توحید، عدالت و وحی ادامه دارد و این فرهنگ تا آخر پویا و زنده است.

او با گرامیداشت روز مجلس، خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی امکان ریل گذاری قوانین سالم و جهادگرانه را فراهم کنند تا مسیر دولت برای آبادانی کشور و بهبود معیشت مردم مشخص شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار