مشکل کم آبی با برقراری تعادل بین تولید و تقاضا رفع می‌شود

وزیر نیرو با بیان اینکه مشکل کم آبی با مدیریت و برقراری تعادل بین تولید و تقاضا رفع می‌شود گفت: بحران کم‌آبی با مدیریت صحیح، اهتمام همه بخش‌ها و همکاری مردم در کشور قابل حل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رضا اردکانیان  وزیر نیرو روز شنبه در نشستی به منظور تصویب سند سازگاری با کم آبی آذربایجان شرقی که به صورت ارتباط تصویری با حضور استاندار آذربایجان شرقی و نمایندگان وزرای کار، تعاون و رفاه اجتماعی، جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه و محیط زیست برگزار شد، با بیان اینکه تدوین سند سازگاری با کم آبی کمک موثری در حفظ کم آبی است، از همکاری دستگاه‌های مسئول در آذربایجان شرقی برای تهیه و تنظیم سند سازگاری با کم آبی استان قدردانی کرد.

اوافزود: برگزاری ۶۰ جلسه با بیش از ۹۰۰ نفر ساعت با حضور مدیران ارشد استان جهت تهیه و تدوین این سند نشان از همکاری و همدلی دستگاه‌های استانی دارد.

او تاکید کرد: ضروری است دستگاه‌های عضو کارگروه، بسته سیاستی لازم برای پیگیری پیشنهادات استانی در خصوص پیاده‌سازی الگوی کشت کم آب طلب، ایجاد معیشت جایگزین برای صاحبان چاه‌های غیرمجاز و تحویل حجمی آب را تدوین و به هیئت وزیران ارائه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کم آبی ، چاه غیر مجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.