یک وزیر دولت انگلیس از احتمال پُر شدن بیمارستان‌های این کشور از بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، «مایکل گاو» وزیر کابینه دولت انگلیس در سخنانی هشدار داد در صورتی که محدودیت‌های جدیدی وضع نشوند، ممکن است تمامی بیمارستان‌های این کشور پر شده و کشور با کمبود ظرفیت برای بیماران کرونایی روبرو شود..

مایکل گاو در سخنانی در برابر قانونگذاران مجلس عوام از آن‌ها خواست تا مسئولیت خود را در خصوص تصمیم‌های سخت به منظور جلوگیری از شیوع کووید-۱۹ بر عهده بگیرند. وزیر کابینه انگلیس تصمیم برای اعمال محدودیت برای آنچه آن را «فاجعه» می‌خواند را اقدامی ضروری اعلام کرد.

مایکل گاو گفت: اینکه بیمارستان‌های ما باز و فعال باشند، اقدامی قاطعانه در تعامل با کووید-۱۹ به حساب نمی‌آید؛ بلکه اقدامی الزامی برای سلامتی مردم است. تنها راه اطمینان از مراقبت از بیماران سرطانی، انجام رادیوتراپی و شیمی درمانی، کمک به قربانیان سکته مغزی و درمان حملات قلبی از طریق حفاظت از سازمان خدمات بهداشتی است و این کار، تنها با کاهش شیوع ویروس و محدود کردن تعداد بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها انجام می‌شود.

او همچنین از لزوم تمایل برای کاهش موارد ابتلا به کرونا به منظور نجات جان‌ها سخن گفت و اعلام کرد این کار، کلید نجات اقتصاد به شمار می‌رود.

گفتنی است انگلیس در روز چهارشنبه با محدودیت‌های سطح دو و سه همراه با اعمال محدودیت بر رستوران‌ها و کافه‌ها روبرو خواهد شد.

انگلیس با داشتن بیش از یک میلیون و ۶۰۵ هزار موارد ابتلا، رتبه هفتم را در میان کشور‌های جهان به خود اختصاص داده است. آمریکا همچنان با داشتن بیش از ۱۳ میلیون کرونایی، رتبه نخست را در میان کشور‌های جهان داراست.

تا کنون بیش از ۶۲ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این میان، بیش از یک میلیون و ۴۵۴ هزار نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار