طرح جهاد «آموزشی _تربیتی» عاطفی نژاد شروع به کار کرد

امیر علمشاهی دبیر اجرایی طرح شهید عاطفی نژاد از آغاز به کار طرح جهاد «آموزشی _تربیتی» عاطفی نژاد در ۴ شهرستان استان خبر داد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر علمشاهی، دبیر اجرایی طرح شهید عاطفی نژاد اظهار کرد:  طرح جهادد «آموزشی _تربیتی» عاطفی نژاد در ۴ شهرستان استان شروع به کار کرده است.

او افزود: طرح جهاد «آموزشی _تربیتی» عاطفی نژاد با همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان آغاز به کار کرده است.

علمشاهی تصریح کرد:در مرحله اول، بیش از ۵۰ دانشجو معلم در مناطق محروم چهار شهرستان گرگان، گالیکش، گنبد و کلاله سازماندهی شده و به بیش از ۴۰۰ دانش آموز خدمت رسانی می‌کنند.در دوران تعطیلی مدارس دانشجو معلمان به صورت تماس تلفنی و پشتیبان آموزشی و خودآموز مشکلات و مسائل آموزشی را پیگیری خواهند کرد و پس از بازگشایی مدارس و برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی کلاس‌های حضوری در مدارس هدف برگزار خواهد شد.

او افزود: هدف از این طرح کمک به دانش آموزان نیازمندی است که دسترسی به فضای مجازی ندارند تا در این دوران سخت به طور کلی از آموزش دور نباشند. این طرح مدد الهی و با همت دانشجو معلمان بسیجی و بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان و سایر نهاد‌ها تا پایان سال تحصیلی در تمام مناطق استان گلستان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار