لیگ فوتبال فرانسه؛

پاری سن ژرمن ۲ – بوردو ۲ / زور یاران نیمار به تیم پایین جدولی نرسید

۲ تیم فوتبال پاری سن ژرمن و بوردو در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لوشامپیونه به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و بوردو در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

بازیکنان پاری سن ژرمن از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما در دقیقه ۱۰ با گل به خودی "پمبله" بوردو با یک گل جلو افتاد. در ادامه تلاش شاگردان توخل برای جبران گل خورده بیشتر شد تا این که نیمار در دقیقه ۲۷ از روی نقطه پنالتی دروازه بوردو را باز کرد.

یک دقیقه بعد نوبت به "مویس کین" رسید تا دومین گل پاریسی‌ها را به ثمر برساند. نیمه اول در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود پاری سن ژرمن به پایان رسید.

در نیمه دوم هم شاگردان توخل مالک بازی بودند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند. در دقیقه ۶۰ "عدلی" روی یک غافلگیری گل دوم بوردو را به ثمر رساند و یک بار دیگر کار را به تساوی کشید.

در ادامه بازی بازیکنان پاری سن ژرمن خود را به آب و آتش زدند تا از این دیدار خانگی ۳ امتیاز کسب کنند، اما تلاش آن‌ها بی فایده بود و این دیدار با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

پاری سن ژرمن با کسب این یک امتیاز همچنان صدرنشین رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه است. بوردو هم با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.