آبگرفتگی مناطق مسکونی بندر ماهشهر، سریالی پرتکرار/ پتروشیمی دست به کار شد

رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه پتروشیمی از آغاز امدادرسانی پتروشیمی به مناطق مسکونی درگیر آبگرفتگی در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد.

سید امید شهیدی نیا رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پی در پی بارندگی‌های اخیر و آبگرفتگی معابر بسیاری از نقاط شهرستان بندر ماهشهر، نیرو‌های امدادی و امکانات لجستیک و ماشین‌آلات سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حالت آماده باش به سر می‌برند.

او افزود: با توجه به اینکه آبگرفتگی در بسیاری از مناطق شهرستان بندر ماهشهر باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است، لذا با دستور فرمانده ارشد شرایط اضطراری این منطقه، نیرو‌های امدادی و تجهیزات لازم برای رفع آبگرفتگی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

شهیدی نیا با اشاره با صدور دستور مبنی بر تحویل تجهیزات لجستیک و ماشین‌آلات خودرویی این منطقه تا رفع آبگرفتگی‌ها به دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: عملیات امداد رسانی با تلاش نیرو‌های آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، از ساعات اولیه دیشب با اعزام آتش نشانان و چند دستگاه پمپ به مناطق آب گرفته آغاز شده است و هم اکنون ادامه دارد.

هر سال با آغاز بارش باران، بسیاری از شهرستان‌های خوزستان دچار آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب می‌شوند و یکی از علل آن نبود سیستم دفع آب‌های سطحی و فرسودگی شبکه فاضلاب است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.