در بسته حوادث یکشنبه ۹ آذرماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت در اهواز

حوادث امروز یکشنبه ۹ آذرماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۹ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

قاتل فراری در اهواز دستگیر شد

 سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: دیشب در پی وقوع یک فقره قتل در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۹ اهواز، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۷ پس اقدامات اطلاعاتی و تخصصی در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل به هویت (ح - غ) و محل اختفای آن را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در منزلی در یکی از محله‌های اهواز دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند در ادامه بیان داشت: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده به منظور تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی استان شد.

سارقان منزل در بندر ماهشهر دستگیر شدند

سرهنگ فرهاد شاکرمی جانشین فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند ۲سارق حرفه‌ای و سابقه منزل را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی نمایند.

او بیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران آگاهی سارقان را طی دو عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

سرهنگ شاکرمی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۲فقره سرقت مسلحانه منزل و ۷ فقره سرقت عادی منزل در سطح شهرستان اعتراف کردند و تلاش جهت دستگیری دیگر همدستان آنان و مالخرانه ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.