در بسته حوادث جمعه ۳۰ آبان ماه ۹۹ بخوانید؛

جان باختن ۶ نفر در سوانح رانندگی در جاده‌های خوزستان

حوادث امروز جمعه ۳۰ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه ۳۰ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

جان باختن ۳ نفر به دلیل واژگونی سمند در محور امیدیه-ماهشهر

سرهنگ رضا دولتشاهی فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: واژگونی خودروی سمند در ساعت ۳ و ۲۰ بامداد امروز در کیلومتر ۴۰ محور امیدیه- ماهشهر داد و منجر به جان باختن ۳ نفر و مصدوم شدن ۲ نفر دیگر از سرنشینان آن شد.

او با بیان اینکه مصدومان این حادثه بلافاصله به وسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس و نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: علت این حادثه خستگی و خواب آلودگی راننده سمند بود و از رانندگان خواهشمندیم در هنگام خستگی از رانندگی خودداری کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

کشته و مصدوم شدن ۷ نفر در یک سانحه رانندگی در لالی

هوشنگ عالی پور رئیس فوریت‌های پزشکی و حوادث جاده‌ای لالی گفت: برخورد ۲ دستگاه وانت نیسان در بخش "حتی" این شهرستان در ساعت ۷ صبح امروز به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد و ماموران فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه این سبب کشته شدن ۳ نفر و ۴ مصدوم شدن ۴ نفر دیگر شد، افزود: مصدومان این حادثه رانندگی به بیمارستان امید لالی منتقل شدند و علت حادثه از طرف کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.