رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم:

روزانه ۷۷ تن مرغ گرم و منجمد در قم توزیع می شود

پورمیدانی گفت: روزانه حدود ۲۷ تن مرغ گرم با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ و حدود ۵۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار تومان در قم توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،پورمیدانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم ، باتوزیع روزانه ۷۷ تن مرغ گرم و منجمد در قم وجود افزایش قیمت مرغ در بازار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم مدعی است هیچ مشکلی در تامین مرغ نداریم و افزایش قیمت‌ها تخلف است.

پورمیدانی گفت: افزایش قیمت مرغ ناشی از جو روانی است و مردم نباید اسیر اینگونه مسائل شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم قیمت مصوب مرغ گرم تنظیم بازار را بیست هزار و چهارصد تومان اعلام کرد و افزود: قیمت ۳۵ هزار تومان را برای هر کیلومرغ گرم، تخلف است و علت پیدایش چنین قیمتی، خرید بیش از نیاز شهروندان است.

پورمیدانی از مردم خواست تنها به مقدار مصرف خود، اقدام به خرید مرغ کنند ، مصرف خالص خانوار در قم ۴۰ تن است در حالیکه روزانه حدود ۷۷ تن مرغ گرم منجمد در قم توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در عین حال به تفاوت قیمت مرغ در قم و استان‌های دیگر اشاره کرد و افزود: به دلیل قیمت مناسب مرغ تنظیم بازار در قم، ممکن است از شهر‌های دیگر برای خرید به قم بیایند.

سمیعی نسب معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت هم علت افزایش قیمت مرغ را افزایش قیمت گوشت قرمز دانست و گفت: به این دلیل، خرید گوشت مرغ افزایش یافته است.

 معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت به کمبود مرغ در قم اذعان کرد و افزود: تقاضای فعلی در بازار، کاذب است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار