اولین مصاحبه ترامپ ۲۶ روز پس از انتخابات آمریکا

رئیس جمهور آمریکا در رخدادی کم سابقه بیش از ۲۶ روز است که در مصاحبه رسانه‌ای حضور نیافته است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در حالیکه دونالد ترامپ دمیدن در ساز تقلب انتخاباتی را کنار نگذاشته، روز یکشنبه اولین مصاحبه رسانه‌ای خود از روز انتخابات را انجام می‌دهد.

انتظار می‌رود ترامپ اولین مصاحبه از روز سوم نوامبر را در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه به وقت واشنگتن به میزبانی ماریا بارتیرومو از شبکه فاکس بیزنس صورت دهد.

رئیس جمهور فعلی آمریکا در حالی به گفت‌وگو با بارتیرومو می‌رود که مبارزات انتخاباتی او از پس از سوم نوامبر به کارزار دعاوی حقوقی گسترده تغییر ماهیت داده است. ترامپ معتقد است جو بایدن ۳۰۴ رای الکترال خود را با توسل به تقلب و دستکاری کسب کرده است. با این حال دعاوی حقوقی او در ایالت‌های مختلف به در بسته خورده و هنوز خبری از وعده اثبات تقلب گسترده انتخاباتی و برگشت ورق انتخابات نیست.

ترامپ به صورت تلویحی شکست خود در انتخابات را پذیرفته و هفته گذشته مجوز آغاز روند انتقال قدرت را صادر کرده است. رئیس جمهور آمریکا با این حال کماکان دست از ادعای تکراری خود برنداشته و گفته تنها در صورت تائید پیروزی بایدن از سوی هیئت برگزینندگان کاخ سفید را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار