عبور تعداد فوتی های خراسان جنوبی از مرز ۶۰۰ نفر

با ثبت ۶ مورد فوت جدید در بیماران کرونایی تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۶۰۵ نفر رسید.

مهدی زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ۱۹۸ آزمایش گرفته شده در شبانه روز گذشته ۱۲۰ مورد مثبت اعلام شده که ۳۰ نفر بستری شده اند و ۹۰ نفر بیمار سرپایی بوده اند.

او افزود: از این تعداد بیمار شناسایی شده ۳۷ نفر از شهرستان بیرجند، ۱۲ نفر فردوس، ۱۹ نفر قاین، ۱۰ نفر طبس، ۴ نفر نهبندان، ۶ نفر سربیشه، ۱۵ نفر سرایان، ۱۰ نفر بشرویه و ۷ نفر از خوسف بوده اند.


بیشتر بخوانید


مهدی زاده با بیان این که در حال حاضر ۳۱۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند عنوان کرد: از این تعداد ۱۹۸ بیمار مبتلای قطعی به کرونا هستند که ۴۸ نفر از آن‌ها در بخش آی سی یو بستری اند و حال ۱۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا ۲۹ هزار و ۵۹۹ آزمایش در استان گرفته شده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۷۸۰ مورد مثبت بوده است.

او ادامه داد: با ثبت ۶ مورد فوت جدید در بیماران کرونایی که شامل ۳ خانم ۷۳، ۸۲ و ۷۴ ساله از شهرستان قاین، یک خانم ۷۶ ساله و یک آقای ۷۵ ساله از بیرجند و یک آقای ۷۳ ساله از بشرویه هستند تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۶۰۵ نفر رسید.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار