قوت محدودیت‌های کرونایی تا پایان هفته

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی گفت: محدودیت‌های کرونایی اعمال شده همچنان تا پایان این هفته ادامه دارند.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در رابطه با محدودیت‌هایی که طی هفته گذشته اعمال شده است، گفت: محدودیت‌ها در مناطق قرمز و نارنجی استان اعمال شده و تا پایان این هفته ادامه خواهد شد.

او افزود: تصمیم گیری برای اعمال محدودیت‌های جدید در روز چهارشنبه و با توجه به رنگ بندی شهرستان ها، میزان بروز تجمعی، میزان بروز موارد ابتلا و بستری‌های جدید انجام خواهد شد.

شریف زاده تصریح کرد: از ۶۳ مبتلای جدید به کرونا،۳۰ نفر در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند و ۳۳ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شده اند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: هم اکنون ۳۲۸ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۵ نفرمبتلای قطعی بیماری کرونا هستند.

او عنوان کرد: ۴۸ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱۳ نفر وخیم است.

شریف زاده اظهار کرد: شهرستان طبس همچنان در صدر جدول میزان بروز تجمعی قرار دارد و شهرستان‌های بشرویه، فردوس، قاین، سرایان و بیرجند به ترتیب در رتبه‌های دوم تا ششم قرار دارند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.