واکنش عضو شورای شهر تهران به گران شدن احتمالی بلیت مترو

صدراعظم نوری به موضوع گران شدن احتمالی بلیت مترو واکنش نشان داد.

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هزینه واقعی استفاده از بلیت مترو ۱۵ هزار تومان تمام می‌شود، گفت: طبق قانون یک سوم هزینه بلیت مترو بر عهده دولت، یک سوم بر عهده شهرداری و یک سوم دیگر بر عهده مسافر است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر دولت سهم خود را نمی‌دهد، مسافر هم تنها بخشی از آن را می‌دهد و شهرداری علاوه بر سهم خود، سهم مابقی را هم می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه برای توسعه مترو باید هزینه‌های آن تأمین شود، تصریح کرد: اگر در شرایطی هستیم که مسافر نمی‌تواند سهم خود را به صورت کامل بدهد، دولت و شهرداری باید عهده دار آن شوند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه اخذ هزینه ۵ هزار تومانی بلیت مترو باید به تدریج انجام شود تا به مردم فشار نیاید، گفت: وقتی پرداخت چنین هزینه‌ای برای مردم مقدور نیست، مجلس باید مصوب کند که هزینه آن را دولت پرداخت کند، زیرا در غیر این صورت توسعه و تجهیز مترو امکان پذیر نخواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
بتازید
سحر نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
شما پول بدین اقایون بدزدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
از کرایه کردن اسنپ هم گرانتر! چرا گردانندگان سیتسم های عمومی هزینه سو مدیریت خودرا باید به مصرف کننده خدمت باید تحمیل کند!
آخرین اخبار