تارتار: استقلال مدعی اصلی قهرمانی است/ امیدوارم محرومیت فکری بخشیده شود

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره دیدار این تیم مقابل استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی این تیم با استقلال گفت: در ابتدا شهادت فخری زاده را تسلیت می‌گویم.

تارتار درباره بازی مقابل استقلال گفت: بازی سنگینی داریم و استقلال هم مدعی اصلی قهرمانی است. در ۲-۳ هفته گذشته استقلال نتایج خوبی گرفته، اما جوانان ما مقابل تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس کوه انگیزه هستند. البته امیدوارم به خاطر بارندگی، چمن ورزشگاه کیفیت خود را از دست نداده باشد و مسابقه خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش مقابل استقلال برای تساوی بازی می‌کند یا به دنبال ۳ امتیاز است عنوان کرد: تفکرات من در این ۱۲-۱۳ سال طوری بوده که در تمام بازی‌ها و با راهکار‌های خاصی که در نظر می‌گیرم. برای بازی فردا هم تاکتیک‌های خوبی داریم، هر چند شرایط آب و هوایی اجازه نداد خیلی تمرین کنیم، اما روز گذشته در چمن مصنوعی تمرین کردیم. باید از باشگاه تشکر کنم که این امکان را برای ما فراهم کرد. تاکتیک‌های خوبی را در نظر گرفته ایم و اگر اشتباه نکنیم می‌توانیم استقلال را ببریم.

او در پاسخ به این سوال که استعفای او اهرمی برای فشار به باشگاه برای برآورده کردن خواسته هایش بود یا خیر گفت: آن قضیه تمام شده و در حال حاضر من سرمربی پیکان هستم. اگر در مورد بازی فردا سوالی هست می‌توانم پاسخ بدهم.

او درباره اعتراض استقلال به بازی در ورزشگاه شهرقدس گفت: من امیدوارم شرایط زمین مساعد باشد، زیرا اگر زمین مثل وضعیت بازی با شهرخودرو باشد اصلا نمی‌شود در آن بازی کرد. امیدوارم مسئولان زمین فکری به حال چمن کرده باشند، زیرا باید این حجم از آب را به گونه‌ای از زمین خارج کنند که مشکلی برای چمن به وجود نیاید.

سرمربی پیکان عنوان کرد: همان طور که گفتم من مربی پیکان هستم و در مورد بازی فردا اگر سوالی دارید در خدمت هستم.

تارتار با اشاره به وضعیت برخی از تیم‌های لیگ برتری عنوان کرد: در ابتدای فصل اتفاقاتی رخ داد که باعث شد محمود فکری، دوست خوب من محروم شود. من از فکری شناخت کافی دارم و با او در کلاس‌های مربیگری بودم. او اصلا آدمی نیست که از این حرف‌ها بزند، اما حتما اتفاقاتی در بازی رخ داده که به نقطه جوش رسیده است. امیدوارم اگر امکانش وجود دارد، محرومیت فکری برای بازی فردا را ببخشند.

تارتار افزود: شما اگر مارادونا و اسطوره دنیا هم باشید اسیر خاک می‌شوید، بنابراین بهتر است نامی نیک از ما باقی بماند. امیدوارم کمیته اخلاق نیمکت‌ تیم‌ها را بررسی کند تا این حربه و حیله جا نیفتد و برخی از مربیان دنبال سودجویی نباشند. داوران ما هم مظلوم هستند و حقوق آن‌ها به هیچ وجه اندازه زحمتی که می‌کشند نیست.

تارتار خاطرنشان کرد: من به سلامت داوران ایمان دارم و دیدیم که در بازی قبلی تیم داوری، پنالتی ما با ذوب آهن را برگرداند، اما من از آن‌ها می‌خواهم با نیمکت‌های شلوغ قاطعانه برخورد کنند. ما باید احترام نیمکت مقابل و داور و بازیکنان حریف را نگه داریم و تلاش کنیم بازی جوانمردانه ای انجام بدهیم.

تارتار در واکنش به مصدومیت دیاباته گفت: نمی‌دانم چه حکمتی است که دیاباته هر وقت به تیم ما می‌خورد یا مصدوم است. ما این موضوع را به فال نیک می‌گیریم. این بازیکن از خارجی‌های خوب فوتبال ایران است و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار