"تریکل" کابوس تیم ملی بسکتبال کشورمان/ زور ایران به سوریه نرسید

تیم ملی بسکتبال ایران در چارچوب رقابت‌های پنجره دوم بسکتبال انتخابی کاپ آسیا به مصاف تیم ملی سوریه رفت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در پنجره دوم  رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ به مصاف سوریه رفت.

تیم ملی بسکتبال کشورمان از ابتدا، بازی پایاپایی را مقابل حریف خود به نمایش گذاشت و تیم ملی بسکتبال سوریه هم نشان داد که مانند  عربستان  تیم دست و پا بسته‌ای نیست. در این بازی بر خلاف بازی گذشته، مایک رستم پور با پرتاب‌های ۳ امتیازی تیم سوریه آزار داد.

بعد از آغاز کوارتر دوم، تیم ملی بسکتبال کشورمان در یک چشم بهم زدن اختلاف را به ۱۰ امتیاز رساند. اما سرمربی تیم ملی بسکتبال سوریه با در خواست تایم اوت نکات مهم را به بازیکنان خود گوش زد و آن‌ها را روانه میدان کرد که همین امر سبب شد تا نوار موفقیت تیم ملی ایران پاره شود.

مهران شاهین طبع در کوارتر دوم به دلیل اعتراض‌های زیاد به تصمیم داوران با اخطار رو به رو شد و  سبب شد تا یک پرتاب آزاد در اختیار تیم ملی سوریه قرار بگیرد. در پایان نیمه اول دو تیم با نتیجه ۴۲ بر ۴۰ به رختکن رفتند.

در آغاز کوارتر سوم این تیم ملی بسکتبال سوریه بود که بازی را طوفانی آغاز کرد و در چند حرکت از تیم ملی ایران پیش افتادند. در تیم ملی بسکتبال سوریه بازیکنی به نام جورج تریکل حضور داشت که با پرتاب‌های خود امتیاز‌ها را یکی پس از دیگری به نفع سوریه کسب کرد تا تیم ملی سوریه از ایران پیش بیافتد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در کوارتر سوم عملکرد خوبی نداشت و همین امر سبب شد که تیم ملی کوارتر سوم را با نتیجه ۵۸ بر ۵۵ بازنده باشد. تیم ملی بسکتبال کشورمان نیازمند یک تفکر تاکتیکی بود تا نتیجه را تغییر بدهد.

در کوارتر چهارم هم تیم ملی سوریه با جسارت بالایی بازی کرد و پا به پای تیم ملی ایران جلو آمد و نتیجه بازی در بیشتر زمان بازی مساوی دنبال شد. در این بازی جای خالی دو بازیکن ازرشمند ایران یعنی حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی حس می شد.

در ادامه بازی تیم ملی بسکتبال ایران با اشتباهات فراوان و گل نشدن توپ‌های بازیکنان تیم ملی ایران تیم ملی بسکتبال سوریه پیش افتاد و به یکباره تیم ملی سوریه بازی باخته را به برد تبدیل کرد. در این بازی جورج تریکل بازیکن برتر تیم ملی سوریه، توانست ۳۴ امتیاز را برای تیم ملی سوریه کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار