مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: همزمان با روز پرستار یک رویداد فرهنگی هنری، با موضوع ادای احترام به نخستین بانوی شهید پرستار مدافع سلامت فارس، برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سید روح الله حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت کشور، به ویژه شهدای والامقام استان فارس، بیان کرد: امسال در حالی به روز پرستار نزدیک می شویم که پرستاران ما در کنار دیگر اعضای کادر درمان، با بحرانی سخت مواجه‌اند و در مقابله با این بحران و در حمایت از بیماران، همه همت خود را به صورت شبانه روزی و تا پای جان به کار بسته اند.

او، تصریح کرد: مدیریت روابط عمومی دانشگاه به پاس تجلیل از این خدمات و تلاش ها، برگزاری رویدادی فرهنگی هنری را با عنوان مسابقه قهرمانان ایثار یادمان بانوی شهیده مریم رحیمی، ویژه پرستاران استان را برنامه ریزی کرده است.

حسینی، ادامه داد:  سه محور دل نوشته، خاطره و عکس برای این مسابقه پیش بینی شده است و در آن پرستاران شاغل در بیمارستان های سراسر استان فارس می توانند آثار خود را در این محور، تا تاریخ بیست آذر، به نشانی پست الکترونیکی Relation@sums.ac.ir ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، افزود: محور کلی آثار ارسالی را خدمات پرستاران در دوران کرونا دانست و افزود: در هر شاخه از این مسابقه به سه پرستار برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.