اقدامات شهرداری آبادان برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر شهرستان

شهردار آبادان از تلاش بی وقفه پرسنل شهرداری برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر در سطح شهرستان خبرداد.

محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در خصوص آبگرفتگی معابرپس از بارش باران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:با تلاش  و اقدامات انجام شده توسط شهرداری چند ساعت پس از پایان بارندگی  شاهد خشک شدن معابر اصلی و فرعی درجه یک و دو  سطح شهرستان شدیم.

او افزود: دیروز نیز در بیش از ۹۰ درصد  نقاط  شهر آثاری از بارندگی وجود نداشت و در برخی از نقاط محدود همچون منازل شرکتی که فاضلاب سرریز شده بود، نیرو‌های شرکت فاضلاب در تلاش برای رفع آن بودند.

شهردار آبادان تصریح کرد:برخی از محلات این شهرستان نیز مشکلات زیر ساختی از جمله خاکی بودن خیابان‌ها یا پایین بودن ارتفاع به لحاظ عملیات عمرانی دارند که سطح این معابر برداشت شده است و این امر باعث جمع آوری آب شده است.

شیرازی اضافه کرد:دیروز اکیپ‌های مختلفی را به این محلات اعزام کردیم تا بتوانیم آبگرفتگی را تخلیه کنیم و خوشبختانه توانستیم تخلیه بیش از ۹۹ درصد از آن‌ها را انجام دهیم.

او ادامه داد: در نظرسنجی از شهروندان حدود ۸۰ درصد از مردم نسبت به عملکرد شهرداری در بارندگی اخیر ابراز رضایت کردند.

شهردار آبادان گفت: در نشست‌هایی مشکلات مناطق ذوالفقاری، بلوار طیب و مرکز شهر بررسی خواهد شد تا در بارندگی‌های آینده شاهد مشکلات کمتری در این مناطق باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.