آمار فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌شرقی ۲۰ درصد کاهش یافت

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کاهش ۲۰ درصدی جان باختگان کرونا در استان با اعمال محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: با اعمال محدودیت های کرونایی آمار ورودی مبتلایان کرونا به بیمارستان‌های استان ۱۵ درصد کاهش یافته است.

او افزود: در شرایط حاضر فرد منتظر بستری در بخش‌های اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نداریم.

او گفت: تعداد بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی نیز در سایه اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی و رعایت آن توسط شهروندان به یک هزار و ۲۳۰ نفر کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تعداد بیماران فوتی در حال کاهش و همه این‌ها دستاورد محدودیت‌هایی است که از پانزدهم آبان ماه  آغاز شد و تا پایان آبان ماه ادامه داشت.

او گفت: بیش از ۱۰ هزار کیت آزمایش سریع کرونا، موسوم به راپید را در سطح آذربایجان شرقی برای شناسایی بیماران کرونایی توزیع کرده ایم که با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توان در مورد گستردگی شیوع بیماری در سطح استان قضاوت کرد.

او افزود: برای مشخص شدن نتیجه اعمال محدودیت‌های آذر ماه در بخش بستری‌ها ۲ هفته و برای فوتی‌های کرونا یک ماه زمان لازم است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
یعنی با کنترل بسیار محدود آمار این همه پائین آمده پس ترا خدا چندروزی جدی تر عمل کنید تا نتایج بهتری را داشته باشیم .نکند برای باز شدن زودتر ادارات وبازار آمار قلابی بدهند که باعث مرگ عزیزان مردم شود
آخرین اخبار