بازدید بخشدار مرکزی اندیکا از مناطق آسیب دیده در اثر بارندگی

بازدید بخشدار مرکزی اندیکا گفت: با توجه به بارش باران و ایجاد مشکلاتی برای مردم از چند روستای این شهرستان بازدید به عمل آمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر نظرپور بخشدار مرکزی اندیکا گفت: با توجه به بارش شدید باران در روز‌های اخیر و وارد شدن خسارات وزیان‌های بسیار به حوزه بخش مرکزی، از چندین روستا ازجمله روستا‌های قاسم آباد، دینراک، حاجی آقا، آبید گله توک، زنگل آب دلی و سلیمان آباد بازدید به عمل آمد.

او با اشاره به وضعیت نامناسب جاده‌های ارتباطی در روستا‌ها افزود: بر اثر بارش‌های شدید سیل آسا طی روز‌های گذشته خسارات زیادی به زیر ساخت‌های بخش مرکزی از جمله مسیر‌های ارتباطی وارد شده است.

نظرپور تصریح کرد: جدای از خسارت‌های فراوان مالی، سیل به بخش‌های مختلف کشاورزی، زیرساختی، منازل مسکونی و … خسارات چندانی وارد کرده است که به راحتی و در زمان اندک قابل جبران نیست و مردم این مناطق تا روز‌های آینده با آن‌ها دست و پنجه نرم خواهند کرد

بخشدار مرکزی اندیکا ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده در ستاد مدیریت بحران شهرستان سایر امکانات پشتیبانی جهت خدمات رسانی مطلوب در اندیکا موجود است و با توکل بر خدا طی روز‌های آینده بهسازی و مرمت مسیر‌های دسترسی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتعای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.