انهدام باند ۳ نفره زورگیران مامورنما در جنوب تهران

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ تن از اعضای باند ۳ نفره زورگیران ماموران نما خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "حیدر گودرزی" گفت: با دریافت چند فقره پرونده با موضوع زورگیری تحت پوشش مامور از اتباع افغانی در حوزه شهرستان ری، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
وی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید تیره رنگ به افراد رهگذر که عموماٌ اتباع افغانی می‌باشند مراجعه و با معرفی خود بعنوان مامور و بازرسی بدنی آنان، تلفن همراه، کارت‌های بانکی و وجوهات نقدی آنان را به زور سرقت و متواری می‌شوند.
سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: کارآگاهان با مراجعه به محل‌های سرقت موفق شدند تصویر یکی از سارقان را بدست آورند و در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هویت وی را به نام سروش شناسایی کردند و در بررسی‌های بعدی به دست آمد که متهم سابقه دار بوده و در کرج و تهران با همین عنوان مجرمانه به دفعات مختلف دستگیر شده است.
سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که سروش با همکاری دو تن از همدستانش سرقت‌ها را انجام می‌دهد، ابراز داشت: مخفیگاه متهمان در حوالی شهرستان کرج شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.
وی اظهار کرد: تیمی از کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضایی، بیست و هفتم آبان ماه به شهرستان کرج اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند همدستان سروش را دستگیر، ولی متاسفانه سروش در محل حضور نداشت؛ و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه انواع تلفن همراه و مقادیری مدارک مربوط به سایر افراد کشف و متهمان درهمان لحظات اولیه دستگیری به سرقتی بودن اموال کشف شده معترف شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تا کنون متهمان به بیش از ده فقره سرقت تحت پوشش مامور به همکاری همدستانش اعتراف کردند، گفت: ۹ تن از مال باختگان، متهمان را بعنوان سارق اموال خود شناسایی کرده اند.
سرپرست پایگاه نهم پلیس اگاهی در پایان با بیان اینکه دستگیری متهم سوم پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: هر دو سارق با دستور قضائی در اختیار این پایگاه برای تکمیل تحقیقات پلیسی قرار دارند.

بیشتر بخوانید

دستگیری باند زورگیر در غرب استان تهران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار