سردار رضایی:

جایگاه والای مرزبانان باید مورد توجه قرار گیرد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مرزبانان در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی در حال رشادت، مجاهدت و پاسداری از مرز‌های ایران اسلامی هستند ،گفت: جایگاه والای این افراد باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در سفر به استان سیستان و بلوچستان در نشستی با فرماندهان، معاونان و رؤسای مرزبانی استان، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر و درود بر روان پاک شهدای حریم و حرم و به ویژه شهدای هسته‌ای از جمله شهید والامقام "محسن فخری زاده" اظهار داشت: عزت امروز نیروی انتظامی به دلیل راهنمایی و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اطاعت محض از منویات ایشان است.

او در ادامه با بیان اینکه مرزبانی از جایگاه والایی در اسلام برخوردار است، تصریح کرد: مرزبانان در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی در حال رشادت، مجاهدت و پاسداری از مرز‌های ایران اسلامی هستند و همواره جایگاه والای مرزبانان بایستی مورد توجه قرار گیرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: با توجه به اینکه روحیه و انگیزه از مؤلفه‌های مؤثر در توان رزم مرزبانان است وظیفه فرماندهان ارتقا انگیزه و روحیه جهادی در آنان است.

سردار رضایی با بیان این که ایمان و اعتقاد قلبی مرزبانان است که باعث شده آنان، چون دژی محکم در برابر دشمنان ایستاده و اجازه جولان به آنان را ندهند، گفت: مثبت گرایی، ایثارگری، وضوی شهادت گرفتن و همواره به یاد خدا بودن از خصوصیات بارز مرزبانان است که منجر به رفتار و عملکرد متعهدانه آنان در قبال مردم و کشور می‌شود.

او با اشاره به لزوم اجرای پروتکل‌های بهداشتی در تمام مراکز انتظامی عنوان کرد: فرمانده نیروی انتظامی بر خدمات‌رسانی مستمر به وضعیت معیشتی کارکنان به ویژه همکاران مبتلا به ویروس کرونا تأکید دارد و وظیفه ما این است که در هر شرایطی صیانت روحی و فیزیکی نیرو‌ها را در نظر داشته و تمام تلاش خود را برای حفظ و بقای این سرمایه‌های عظیم انجام دهیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۲۰:۰۸ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
بنام خدا.مرزبان علاوه بر توکل و وضو داشتن.داشتن ابزار وتجهیزات مدرن و کارامدازاوجب واجبات است.همه مرزبانان باید از زرهپوش استفاده کنند در درگیریها داشتن جلیقه ضدگلوله وکلاهخود با قابلیت بالا لازم است.چرا در درگیریها از حملات پهپادی استفاده نمیشود .با زیر نظر گرفتن از طریق پهپاد هنگامی که تروریستها جای تجمع و گرد میان با پرتاب یک بمب سدید و یا قاعم تارومار میشن وبعد نیروی زمینی وارد عمل شود.دشمنان باید قدرت مرزبانان مارا به صورت مدرن و پیشرفته بچشن .انوقت شما شاهد کاهش نفوذ و حمله تروریستها خواهید بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
انشاءالله که همیشه سالم وسرافرازباشند