جانشین فرمانده نیروی انتظامی در یزد:

ناجا مقابله با قاچاق و افزایش امنیت را با رویکرد جهشی دنبال می‌کند

سردار رضایی گفت: نیروی انتظامی افزایش امنیت را با رویکرد جهشی و بر اساس منویات مقام معظم رهبری قرار داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، با بیان اینکه در استان یزد به لحاظ اقداماتی که در حوزه‌های انتظامی صورت می‌گیرد، وضعیت خوبی داریم، اظهار کرد: نیروی انتظامی بر اساس منویات مقام معظم رهبری مقابله با قاچاق و  افزایش امنیت را  در نگاه کاری خود قرار داده است.

رضایی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید افزود: نیروی انتظامی در این راستا و برای تحقق جهش تولید، در چند زمینه از جمله جهش در مبارزه با انواع قاچاق و جهش در افزایش انواع امنیت به‌ویژه اقتصادی به صورت ویژه فعالیت می‌کند.

او تصریح کرد: ما در مرز‌ها تسهیل در تجارت را به‌طور جدی در دستور کار قرار دادیم و در حوزه دریا و بنادر و گمرکات علاوه بر اینکه با قاچاق که مطالبه جدی مقام معظم رهبری و ملت است، در راستای تهسیل در تجارت به‌صورت ویژه ورود پیدا کرده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در همین مدت دوماه ابتدای سال هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده، یادآور شد: در این حوزه به صورت مضاعف کار انجام شده تا بتوانیم زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنیم و با توجه به نقش نیروی انتظامی در این راستا، قطعا این اقدامات تاثیرگسترده‌ای به دنبال دارد.

او با بیان به اینکه در استان‌ها هم اقدامات بسیار خوبی انجام شد اضافه کرد: نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی و تامین‌کننده امنیت داخلی است و به فرمایش مقام معظم رهبری، الحمدالله نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است.

رضایی ریشه مشکلات و ناامنی‌ها را نشأت گرفته از علت های موجود رسیدگی نشده در جامعه دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی با انجام بررسی‌های دقیق به علت‌های این مشکلات و مسائل رسیده و تا زمانی که ما این علت‌ها را درمان نکنیم، قطعا به صورت مداوم با معلول‌هایی از جمله سرقت مواجه می‌شویم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع جرم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: اگر به این موضوع به درستی توجه شود قطعا بار جرایم به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند.
منبع: تسنیم
انتهای پیام / ش ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.