دانشجویان دامغانی خواستار قطع مذاکره با غرب شدند

گروهی از دانشجویان بسیجی دامغان با تجمع در مقابل دفتر نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت ترور شهید فخری‌زاده، خواستار قطع مذاکره با غرب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گروهی از دانشجویان بسیجی دامغان پیش از ظهر سه شنبه با حضور در مقابل دفتر نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و با حمل پلاکاردهایی ترور دانشمند هسته‌ای ایران اسلامی شهید فخری زاده را محکوم کردند.

این دانشجویان که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مقابل دفتر نماینده دامغان در مجلس گردهم آمده بودند، خواستار لغو تمام مذاکرات با طرف‌های غربی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شدند.

گفته می‌شود حمایت از مصوبات انقلابی امروز در مجلس، محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده، مطالبه جدی خروج از برجام و دیگر تعهدات ننگین هسته‌ای و اخراج جاسوسان بازرس نما سازمان انرژی اتمی از کشور در زمره مطالبات این دانشجویان است.

دانشجویان دامغانی همچنین مطالبه استیضاح وزرا و مسئولان دستگاه‌های امنیتی و ممنوعیت مذاکره و حفظ عزت ملی را نیز مورد تاکید قرار دادند. بر روی پلاکاردهای این دانشجویان نوشته شده بود نه به مذاکره، جاسوس داخلی جی پی اس اسرائیل، شهید مرثیه نمی‌خواهد منتقم می‌خورد و به چشم می‌خورد.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
خدا قوت
آخرین اخبار