نظارت مستمر دستگاه‌های اجرایی بر نحوه تامین و توزیع کالا‌های اساسی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از نظارت مستمر دستگاه‌های اجرایی بر نحوه تامین و توزیع کالا‌های اساسی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به برنامه ریزی سازمان صمت استان در خصوص کنترل بازار گفت: با هماهنگی دستگا‌های اجرایی مرتبط، بر نحوه تامین و توزیع کالا‌های اساسی در سطح استان نظارت مستمر وجود دارد.

او افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به تبع از وزارت متبوع با همکاری سایر دستگاه‌های متولی تامین کالا‌های اساسی علاوه بر برنامه ریزی برای تامین کالا‌های اساسی و مورد نیاز استان، با برگزاری مستمر جلسات کارگروه تنظیم بازار استان به بررسی و ارزیابی میزان ذخایر کالا‌های اساسی می‌پردازد تا میزان ذخایر آن کاهش پیدا نکند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: در راستای حل مسائل و مشکلات مرتبط با تامین و توزیع کالا‌های اساسی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جلساتی را در این خصوص برگزار می‌نماید تا مشکلات احتمالی را به سرعت برطرف کند.

صادقی با تاکید بر رعایت قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار از سوی واحد‌های صنفی افزود: عرضه کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و صنوف منتخب در سطح شهر همچنان ادامه دارد و پایش کالا‌های ضروری و مورد نیاز مردم به صورت کامل توسط کارشناسان و بازرسین این سازمان رصد می‌شود و اجازه هیچگونه تخلف و تخطی از قیمت‌های مصوب به افراد سودجو و فرصت طلب داده نخواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار