ادامه اعمال محدودیت‌ها در جوانرود تا پایان روز جمعه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جوانرود گفت : اعمال محدودیت‌ها در این شهرستان تا پایان روز جمعه ادامه دارد و تمدید یا لغو آن در اختیار ستاد ملی و استانی کرونا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مصطفی رجبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جوانرود با تقدیر از همکاری خوب اصناف و بازاریان گفت : مشاغل سطح ۳ و ۴ همچنان تعطیل و بر فعالیت آنان نظارت می‌شود.

او گفت : مشاغل سطح سه نیز شامل مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای زبانسراها، آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی و درون شهری است.

او ادامه داد: مشاغل سطح چهار نیز شامل همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی (کشتی، کاراته و جودو) کافه‌ها چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرصه مواد دخانی، باغ وحش‌ها و مراکز تفریحی است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جوانرود گفت: اعمال محدودیت‌ها این ۲ هفته کماکان ادامه دارد.

مهدی محمودی افزود: در این ۲ هفته ۲۲ واحد متخلف پلمب و هفت قلیان‌سرا نیز با هماهنگی اداره اماکن به دستگاه قضایی معرفی شدند.

او گفت: برداشتن محدودیت‌ها پایان کرونا نیست و شهروندان همچنان باید با فرهنگ‌سازی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.