تلاش شهرداری بیرجند برای مناسب سازی خیابان‌ ها برای معلولان

شهرداری بیرجند تاکنون ۴۰ ایستگاه اتوبوس و ۱۸ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی را برای استفاده معلولان مناسب سازی کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جاوید شهردار بیرجند گفت: مناسب سازی ۴۰ ایستگاه اتوبوس و ۱۸ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی، به همراه احداث ۱۸ جایگاه مخصوص پارکینگ ویژه معلولین به همت شهرداری بیرجند انجام شده است.

او با اشاره به ابلاغ کلیه ضوابط مناسب سازی به شهرداری‌ های مناطق افزود: اجرای بوستان دوستدار معلول (پارک محبت در سایت اداری)، اجرای بیش از ۴۰۰ بولارد در سطح شهر و بیش از ۱۵ کیلومتر راه بصیر با موزائیک مخصوص، از دیگر اقدامات شهرداری برای معلولین است.


بیشتر بخوانید


جاوید بیان کرد: مناسب سازی بوستان‌ های توحید، معتمد نژاد، صیاد شیرازی، خانواده و نیلوفر نیز در دستور کار بازسازی قرار دارند.

بر اساس شواهد موجود در حال حاضر اتفاقات مثبتی در سطح شهر نظیر کمک به استفاده از نیرو‌های معلول در شرکت‌ های خدماتی طرف قرارداد با شهرداری، باز کردن محل عبور معلولان و اجرای آیلند خیابانها، بازسازی و مناسب سازی کامل پیاده روی خیابان جمهوری و ایجاد رمپ پیاده رو‌ها به چشم می‌ خورد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار