معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی گفت:

سامانه پیامکی معبر پلی بین شهروندان و مسئولین مناسب سازی شهری

معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: سامانه پیامکی معبر به عنوان پلی بین شهروندان و مسئولین برای مناسب سازی فضا‌های شهری فعالیت می‌کند.

رضازاده معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: سامانه پیامکی معبر از ابتدای دی ماه سال ۹۵ با شماره تماس ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ راه اندازی شده است.

او افزود: این سامانه با موضوع و محوریت نظارت مردمی بر امر مناسب سازی اماکن و معابر در سطح کشور آغاز به کار نموده است.

رضازاده تصریح کرد: از ظرفیت این سامانه می‌توان به عنوان پل ارتباطی مطمئن بین شهروندان با مسئولین امر مناسب سازی در مسیر پیشبرد اهداف دبیرخانه مناسب سازی استفاده کرد.

معاون امورتوانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: کلیه شهروندان می‌توانند هر جایی از محیط شهری و یا اماکن عمومی که مناسب سازی نباشد را به این سامانه پیامکی اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: پیامک‌های مرتبط به هر استان به دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی مستقر در اداره کل بهزیستی استان جهت پیگیری ارسال می‌شود و توسط دبیرخانه پیگیری لازم تا برطرف شدن نقص مناسب سازی صورت می‌گیرد.

رضازاده با اشاره به اینکه در سال ۹۹ هیچ تماسی از استان در خصوص مناسب سازی معابر شهری به ثبت نرسیده بیان کرد: با گذشت چند سال از آغاز به کار سامانه پیامکی معبر، این سامانه هنوز ناشناخته است و مردم از وجود چنین سامانه‌ای برای بیان مشکلات خود بی اطلاع هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.