تلاش برای تخلیه آب در برخی مناطق آبگرفته اهواز همچنان ادامه دارد

رئیس دادگستری خوزستان گفت: تلاش نیرو‌های جهادی، آتش نشانی و هلال احمر برای تخلیه برخی مناطق آبگرفته اهواز همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام صادق مرادی رئیس دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش و سعی نیروهای جهادی، آتش نشانی، آبفا، شهرداری و هلال احمر اهواز اوضاع مناطق آبگرفته نسبت به چند روز گذشته بهتر شده و منازلی که به زیر آب رفته بودند تا حدودی تخلیه شده اند.

او با بیان اینکه مناطقی که پارسال زیر آب رفته بودند، امسال شرایط بهتری داشتند، افزود: منطقه کمپلوی شمالی اهواز همچنان زیر آب است، همچنین به محض تخلیه آب، فرش هایی که در این منازل بوده بوسیله نیروهای جهادی شستشو می شوند.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: به محض خروج از حالت اورژانس و برگشت به حالت عادی، خسارت های وارده از بارندگی برآورد خواهد شد.

 سامانه بارشی از اوایل روز شنبه وارد خوزستان شده که سبب بارش باران همراه با رعد و برق،  ریزش تگرگ، برف در ارتفاعات، وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان شد که در شهرهای اهواز، بندر ماهشهر، بندر امام خمینی و... موجب آبگرفتگی در خیابان ها، معابر و منازل شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار