۴ نفر دیگر در فسا قربانی کرونا شدند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در شهرستان فسا جان باختند.

جلال کریمی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: با فوت ۴ بیمار فسایی در ۴۸ ساعت گذشته، تعداد جانباختگان کرونایی در شهرستان فسا به ۱۳۴ نفر افزایش یافت.

او افزود: تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا تا امروز دوازدهم آذرماه ۹۵۲۵ نفر و آمار بهبودیافتگان این بیماری که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند را نیز ۵۸۵۰ نفر اعلام کرد.

کریمی ادامه داد: مردم هر گونه علائم شدید بیماری، تب و تنگی نفس و ... را جدی بگیرند و به پزشک خانواده خود یا کلینیک کرونا مستقر در سالن ورزشی کوثر (بلوار مهمانسرا) مراجعه کنند. اجازه ندهید که گسترش و پیشرفت بیماری، مانع هرگونه کمک پزشکی و درمانی شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۳۵۴۱ بیمار مثبت کرونا در قرنطینه خانگی و یا بستری هستند و از مبتلایان در قرنطینه خانگی درخواست می‌کنیم با احترام به سایر همشهریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس تا ۱۴ روز خود را در منزل قرنطینه کامل کنند و به هیچ عنوان در سطح شهر تردد نکنند.

کریمی از مردم خواست تا ضمن پرهیز از هرگونه تجمع، دورهمی و میهمانی خانوادگی تا اطلاع ثانوی از برگزاری هرگونه مجلس اعم از ترحیم و عزا خودداری کنند. تخلف از دستور فوق طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و متخلفان ضمن پیگیری قضایی به مجازات قانونی محکوم می‌شوند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.