جولان بی رحمانه و مرگبار کرونا در فسا

کرونا شبانه روز گذشته در شهرستان فسا ۵ قربانی گرفت و بیش از ۱۰۰ مبتلای جدید کرونا هم بستری شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از فوت ۵ بیمار فسایی دیگر در یک روز خبر داد و گفت: با فوت این پنج نفر فوتی‌های کرونا در شهرستان فسا به ۸۳ نفر افزایش پیدا کرد.

کریمی با بیان اینکه روزانه بیش از ۲۰۰ تست کرونا از افراد گرفته می‌شود، افزود: از این تعداد تست بیش از ۸۰ درصد از آن‌ها مثبت و حدود ۱۰ درصد از آن‌ها هم احتباج به بستری در بیمارستان دارند.

او ادامه داد: در حال حاضر موارد مبتلایان مثبت کرونا در شهرستان فسا بیش از ۷۵۱۷ نفر هستند که از این تعداد تا کنون ۴۴۱۵ نفر بهبودی کامل را به‌دست آوردند و بیش از ۱۰۰ نفر بیمار کرونای هم بستری هستند که حال ۵۰ نفر از آن‌ها وخیم و احتیاج به امکانات آی سی یو دارند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: متاسفانه در سایه بی تفاوتی و بی توجهی‌های که در جامعه شاهد آن هستیم آمار تلخی رقم خورده است و از مبتلایان در قرنطینه خانگی درخواست می‌کنیم با احترام به سایر همشهریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس تا ۱۴ روز خود را در منزل قرنطینه کامل کنند و به هیچ عنوان در سطح شهر تردد نکنند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار