حوادث امروز پنجشنبه ۱۳ آذرماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

۳ سارق در رامهرمز دستگیر شدند

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز  گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان ۳ نفر ارازل و اوباشی که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد از جمله کلاهبرداری، مواد مخدر، سرقت، مزاحمت برای نوامیس شرارت و ایجاد رعب وحشت و چندین فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد و همچنین چند مورد تیراندازی با سلاح شکاری باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند شناسایی شدند.

او افزود: این افرد دارای سوابق متعدد قبلی بوده و با اطلاع از تحت پیگرد بودن با کمک پلیس مخفیگاه خود را پی در پی تغییر می‌دادند که با اشراف خوب اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۲ مخفیگاه آنها شناسایی و در ۳ عملیات پلیسی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، بیان داشت: افرادی که بخواهند نظم و امنیت مردم را خدشه دار کنند بدانند با اقدام قانونی و قاطعانه پلیس روبرو خواهند شد و راهی برای گریز نخواهند داشت.

سارقان حرفه‌ای در دزفول مهمان پلیس شدند

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای، ماموران کلانتری ۱۱ با انجام کار‌های اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

او بیان داشت: اموال سرقتی در مخفیگاه سارقان کشف شد و یک نفر مالخر در این زمینه دستگیر شد و سارقان در تحقیقات تکمیلی ماموران به ۱۰ فقره سرقت از معابر، اماکن خصوصی و... اعتراف کردند.

 سرهنگ گراوندی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.