توزیع هزار و ۳۰۰ تُن کالای طرح تنظیم بازار در روستا‌های خراسان رضوی

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: در یک ماه اخیر هزار و ۳۳۰ تُن کالای طرح تنظیم بازار با هدف حمایت از معیشت خانوار‌های روستایی و به قیمت مصوب در روستا‌های خراسان رضوی توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایرج ناصری مقدم مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: این کالا‌های طرح تنظیم بازار شامل هزار تُن برنج، ۱۵۰ تُن گوشت مرغ و ۱۸۰ تُن روغن است.

او افزود: مسوولیت توزیع کالا‌های تنظیم بازار در روستا‌ها از سوی ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی به سازمان تعاون روستایی واگذار شده است و حمایت از خانوار‌های روستایی مهمترین هدف این اقدام است.


بیشتر بخوانید


مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: در راستای حمایت از اقتصاد روستا و کشاورزان، ایجاد روستابازار در شهرستانهای خراسان رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در دستور کار قرار گرفت تا علاوه بر عرضه مستقیم کالا به دست مصرف‌کننده با حذف واسطه‌ها سود کشاورزان واقعی‌تر شود.

ناصری بیان کرد: تا کنون یک روستابازار در مشهد بهره‌برداری شده است و دومین روستابازار هم در روز‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد و آماده‌سازی روستابازار‌های طرقبه و فریمان هم در مراحل پایانی قرار دارد.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار