برگزاری ۱۴۵ هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت توسط جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری حدود ۱۴۵ هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت در پایان ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

ابراهیمی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در دوران شیوع کرونا، برگزاری دوره‌ ها و آموزش‌ ها در جهاد دانشگاهی متوقف نشده است، و در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی دوره‌ های ضمن خدمت ویژه کارکنان ادارات استان به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می‌ شود.

او با اشاره به اینکه در دوران شیوع کرونا، این آموزش‌ ها به شیوه غیرحضوری برگزار شده است افزود: از برگزاری ۵ دوره برای کارکنان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی به تعداد ۸ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت آموزش به صورت آنلاین و آفلاین برگزار شده است.


بیشتر بخوانید


ابراهیمی با بیان اینکه دوره‌ های توان افزایی و تاب آوری اجتماعی نیز برای جامعه هدف دفتر بانوان و خانواده استانداری استان برگزار شده است ،اظهارکرد: تعداد ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر ساعت دوره برگزار می‌ شود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به پتانسیل جهاد دانشگاهی برای ارائه دوره‌ های مجازی، تعداد این دوره‌ ها افزایش یافته و نشان دادیم در این دوران که به واسطه شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری حضوری کلاس‌ها میسر نیست، آموزش‌های ضمن خدمت تعطیل نشده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار